Bitcoin Media

Artykuły sponsorowane i portale do publikacji jak dobrać?

Nie trzeba nikogo przekonywać, że artykuł sponsorowany jest jedną z najsolidniejszych gałęzi content marketingu dzisiaj. Oferując zainteresowanym klientom trochę wartościowej wiedzy, budzimy ich zaufanie, a także budujemy wizerunek firmy jako takiej, która zna się na swojej pracy, czyli jest specjalistą w danej dziedzinie. Człowiek lubi wiedzieć, że jeśli już zwraca się po pomoc lub interesuje go konkretna usługa, to wybiera kogoś, kto nie zawiedzie jego oczekiwań i dostarczy produkt najwyższej jakości.

Dlatego tak wiele firm inwestuje w content marketing w formie artykułów sponsorowanych. Jednak teoria teorią, ale warto byłoby wiedzieć, jak pisać tego typu artykuły, żeby były skuteczne i przyciągały uwagę klienta do danej usługi lub produktu? Co przesądza o tym, że jedne teksty potrafią zainteresować czytelnika, a drugie niezbyt? Nie chcielibyśmy przecież odstraszyć potencjalnego klienta.

Co powinien zawierać wartościowy artykuł sponsorowany?

Po pierwsze – musi dobrze odgadnąć potrzeby klienta związane z oferowaną przez nas usługą lub produktem. Jeśli będziemy w stanie przekonać człowieka, że właśnie nasza firma najlepiej rozwiąże doskwierający mu problem, albo że produkowany przez nas przedmiot będzie tym, który idealnie wpasuje się w oczekiwania, to zapewniamy sobie już pół sukcesu, jeśli chodzi o zainteresowanie ofertą.

Po drugie, o czym już wspominaliśmy – warto zaoferować darmową, przystępną i specjalistyczną wiedzę, budzącą zaufanie człowieka czytającego artykuł. W ten sposób nie tylko pokazujemy, że jesteśmy w stanie nieodpłatnie weprzeć w wyborze, ale również, że wiemy o czym mówimy i mamy doświadczenie w podobnych sprawach.

Jakie serwisy wybrać do publikacji sponsorowanych?

Nawet dobry artykuł się nie obroni, jeśli zamieścimy go w złym miejscu. Tak jak trudno nam będzie sprzedać odkurzacz na portalu zmywarek, tak samo opornie przyjdzie oferowanie usług odnośnie kryptowalut na stronach niepoświęconych temu zagadnieniu. Jeśli chcemy oszczędzić sobie poszukiwań, dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z naszej bazy tematycznych portali odnośnie kryptowalut i blockchain. Prowadzimy ich ponad 20, co gwarantuje dotarcie do dużej grupy odbiorców.

Jak szukać serwisów do publikacji?

Jeśli jednak wolimy sami zainteresować się tematem, to poszukiwania najlepiej zacząć od posłużenia się słowami kluczowymi, czyli zwrotami najbliższymi tematowi, któremu chcemy poświęcić artykuł. W ten sposób najprościej znajdziemy odpowiadające naszym potrzebom portale, ale to jeszcze nie koniec pracy. Konkretna strona może zajmować się interesującymi nas sprawami, ale co z tego, jeśli ruch na niej jest znikomy?

To wielce ogranicza trafienie do klientów, którym chcielibyśmy zaoferować nasze usługi. Korzystając z naszych usług usuwasz to ryzyko, bowiem prowadzone przez nas portale cechują się sporym, regularnym ruchem ludzi zainteresowanych tematem. Daje to niemal 100% gwarancję dotarcia do potencjalnych klientów.

Dlaczego należy wykonać publikacje w serwisach tematycznych?

Serwisy tego typu to największe źródło, w którym można znaleźć ludzi zainteresowanych dokładnie tym, co oferuje nasza działalność gospodarcza.

Korzystanie z portali ogólnych, nie poświęconych konkretnej działalności daje dużo mniejsze korzyści i ograniczoną konwersję. Dzieje się tak dlatego, że w pierwszym przypadku docieramy bezpośrednio do osób, które już w temacie siedzą, czyli mamy pewność, że nasza oferta trafia na podatny grunt, czego nie można powiedzieć o reklamie ogólnej, często ignorowanej przez większość jej odbiorców.

Serwis tematyczny to pewność kontaktu z potencjalnymi klientami, którzy już wiedzą, czego chcą, a nasza firma może im to zaoferować poprzez reklamę w formie artykułu sponsorowanego.

Skorzystaj z naszej tematycznej bazy do publikacji w branży kryptowaluty

Wszystkim firmom, które zajmują się blockchainami i krypotwalutami oraz poszukują miejsca do zaproponowania swoich usług szerszemu gronu zainteresowanych odbiorców, polecamy skorzystanie z naszej pomocy. Proponujemy nie tylko obecność na ponad 20 portalach tematycznych z olbrzymim ruchem, ale także pomoc w pisaniu artykułów najwyższej jakości – takich, które na pewno przyciągną klienta. Publikujemy nie tylko w ww. serwisach, ale także na portalach społecznościowych, co diametralnie zwiększa zasięgi.

Oferujemy pakiety publikacji w 3 opcjach: 8, 15 i 20 artykułów. Nasza pomoc daje gwarancję zwiększonego ruchu a stronie Waszej firmy!

Leave a Reply