Dziś pozycjonowanie to szereg działań, których finalnym celem jest poprawa pozycji strony w wyszukiwarce Google. Ogromny wpływ na widoczność strony w internecie ma Content Marketing. Od kilku lat mamy bowiem do czynienia z trendem zgodnie z którym jest to jeden z najważniejszych elementów SEO.

Content Marketing w branży kryptowaluty i blockchain

Warto wiedzieć, że Google wciąż zmienia i ulepsza swoje algorytmy. Decydują one które witryny w sieci mogą uzyskiwać najlepsze pozycje, a które muszą znaleźć się dopiero w drugiej, lub trzeciej dziesiątce wyników. O tym, gdzie ostatecznie znajdzie się dana witryna decyduje jej jakość. Tą z kolei tworzy się poprzez umieszczanie wartościowych treści zarówno pod kątem użytkowników, jak i robotów Google.

Niestety nadal wielu właścicieli stron nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważnym czynnikiem są unikalne treści. Na sporej ilości stron www mamy do czynienia z ich duplikacją, co z pewnością wpływa negatywnie na pozycję w wyszukiwarkach internetowych. Cześć właścicieli co prawda wie o tym, jak istotny jest Content Marketing lecz samodzielnie nie przygotowuje tekstów na swoje witryny.

Wpływ Content Marketingu na pozycje i widoczność strony

W takiej sytuacji warto zwrócić się o pomoc do firm, które zajmują się pisaniem profesjonalnych artykułów na strony internetowe. Dobrym przykładem jest nasza firma, która oferuje wsparcie w zakresie tworzenia treści dla branży kryptowalut i blockchain. Nie tylko publikujemy teksty na stronach naszych klientów, ale dzięki temu że posiadamy bazę 20 unikalnych tematycznych portali o kryptowalutach i blockchain jesteśmy w stanie zapewnić klientom wysokiej jakości publikacje artykułów na portalach z dużym ruchem.

Zróżnicowane linkowanie na podobnych tematycznie portalach ma bardzo dobry wpływ na SEO. Czasy kiedy liczyła się ilość linków a nie ich jakość już dawno należą do przeszłości. Dzisiaj zarówno najwięksi gracze na rynku jak i mniejsze portale i sklepy internetowe stawiają na konsekwentnie realizowane działania Content Marketingowe. Zazwyczaj w okresie od trzech do sześciu miesięcy przynoszą one wymierne korzyści w postaci lepszej pozycji w Google.

Content Marketing i dobór odpowiednich portali

Duże znaczenie ma wybór dobrych miejsc do publikacji. Ważne jest aby zachować spójną tematykę treści oraz umieszczać artykuły na wartościowych domenach. Całą strategię warto powierzyć doświadczonej agencji, najlepiej wyspecjalizowanej w konkretnej tematyce. Zachęcamy do przyjrzenia się naszej ofercie.

U nas mają Państwo do wyboru aż trzy pakiety publikacji w zależności od aktualnych potrzeb. Oprócz umieszczenia treści na wcześniej wspomnianych serwisach zapewniamy też publikacje w portalach społecznościowych, co przyciągnie do Państwa firmy jeszcze więcej potencjalnych klientów. Gwarantujemy, że po umieszczeniu opracowanych przez nas publikacji ruch na Państwa stronach internetowych wzrośnie. Odnotują Państwo więcej wejść zarówno z wyszukiwarek, jak i kanałów społecznościowych.

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące Content Marketingu i rozwiązań, które pomogą szybciej rozwijać się Państwa firmie.